Tuesday, May 4, 2010

TeNaNg....

malam ini terlalu tenang...haaaaa!!! walaupun sepi tapi penuh dengan kenangan.....terlalu sayangg tuk aku tinggalkan semuanya..aku kesepian ketika ini..mencari ketenangan dlm hidup....
kepada insan yang ku angungkan..jangan putus harapan..teruskan tanpa aku di sini,satu langkah dengan takdir jodoh,binalah satu kehidupan yg tiada tadingan yg tidak ternilainya..aku di sini seketika hanya menunggu waktu,pada malam ini,saat ini dan kenangan hebat ini akan aku bawa di dlm hati,terbang jauh lebih jauh dari angkasa lebih jauh dari cakrawala ini utk menemui dia yg satu...7 warna pelagi menjadi kasih yg kau titiskan menyelinap keronggaku,halus dan mulusmu tersirat di hatiku..kecintaan ini terus teguh..berdiri di ruang hati..berputik seranting gugurnya tak pasti..senyummu bak tujuh pelangi..bisa melembut hatiku..ranumnya di bingkai sanubari menjadi satu realiti..seribu tahun ku turuti....bebanan ku masih sarat aturi langkahmu menuju pintu yg satu..titianmu masih luas datangmu di sambut..sembah salam ku padamu..demi panji,demi janji tak bisa gusar lagi kau srikandi firdausi..demi budi demi bakti kau tetap di hatiku memancar cahaya suci..kau srikandi firdausi..kan ku semadikan dn ku tanamkn jga abadikan dirimu di dalam hatiku...kau kn tetap di hatiku....

No comments:

Post a Comment