Tuesday, May 4, 2010

lupakan laa aku.....

lupakalah aku..pergi diri hidupku aku x mau kau terseksa kerana aku,aku tak paksa kau tuk mencintai aku ape tah lg menyayngi aku..tapi aku tahu niat mu baik terhadapku..aku syg sungguh dirimu..tapi aku tak mampu tuk teruskan yer..kerna kau telah pilih jln hidup mu sendiri..sepertiku.. biarkn aku jlani hidupku seperti biasa..kerna aku dh terbiasa..terima kasih syg kerna sudi meletakkn diri ini sebahagian dlm hidupmu wlaupn hnya sementara sudah cukup bereti dn bermakna buat diriku...lupakan lah aku walaupun aku tak berdaya tuk tgglkn semua ini..biar laa rinduku ini kn sentiasa perpnjgn d hati ini..buat yg teristimewa,insan yg ku syg...kan ku cube bawa diri ini jauh..jauh dari sisimu..lupakan aku..aku tak mahu menggaggu kehidupanmu..lgi...cukup smpai di sini.......maafkan aku!!!

No comments:

Post a Comment